Felanmälan

Du kan felanmäla driftstörningar för alla våra tjänster dygnet runt. Vid allvarliga fel på elnät, fjärrvärme eller vatten och avlopp ska du ringa oss för felanmälan på 0225- 349 00. Efter kontorstid kopplas du då till SOS som förmedlar ditt ärende till oss. 

Innan du ringer

Kom ihåg att kontrollera att vi inte redan känner till och arbetar på ditt fel genom att läsa aktuella driftstörningar.

Vid strömavbrott eller annat avbrott av de tjänster vi levererar till dig ska du alltid kontakta oss genom att ringa. Du når oss på telefonnummer 0225 – 349 00. Efter ordinarie arbetstid kopplas du till SOS som har i uppgift att ta emot din felanmälan.

Gatubelysningen i kommunen hanteras av kommunen. Vänligen använd deras e-tjänst för anmälan av gatubelysning som inte fungerar.

Vid störningar eller fel på din fiberanslutning – vänligen kontakta din tjänsteleverantör.

BACK